FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

Czy mogę wysłać uszkodzone urządzenie?

Oczywiście. Urządzenie może być do nas przesłane pocztą czy kurierem. Paczkę możesz przesłać na własną rękę lub kurier może być zamówiony przez nas. Koszt przesyłki to 20-25zł brutto w jedną stronę.

Pamiętaj aby dokładnie zabezpieczyć urządzenie aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie! Więcej w zakładce Wysyłka.

W jaki sposób mogę zapłacić ?
Jaki jest okres gwarancji?
Czy stracę swoje dane?
Czy otrzymam fakturę VAT?
Jak długo trwa naprawa?
Jak mogę sprawdzić status naprawy?
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej polityce prywatności w zakładce regulamin.