Oczywiście. Urządzenie może być do nas przesłane pocztą czy kurierem. Paczkę możesz przesłać na własną rękę lub kurier może być zamówiony przez nas. Koszt przesyłki to 20-25zł brutto w jedną stronę.
Pamiętaj aby dokładnie zabezpieczyć urządzenie aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie! Więcej w zakładce Wysyłka.
Jeśli urządzenie jest odbierane osobiście, można zapłacić gotówka lub kartą płatniczą. W przypadku gdy urządzenie jest wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej opłata jest pobierana przez kuriera przy odbiorze przesyłki.
Gwarancja na wykonaną usługę jest udzielana na okres 3 miesięcy od dnia odbioru urządzenia.
Domyślnie nie usuwamy danych, chyba że naprawa urządzenia tego wymaga.
Jesteśmy legalnie działającą firmą i na każdą usługę wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT.
W zależności od obłożenia serwisy naprawy wykonujemy zazwyczaj w ciągu dwóch-trzech dni roboczych. Istnieje możliwość umówienia się na konkretny termin, wówczas naprawa trwa zazwyczaj kilka godz w zależności od stopnia skomplikowania naprawy.
Jeśli masz konto na naszym Panelu klienta możesz sprawdzić status naprawy przez Internet logując się na swoim koncie. Drugą możliwością, bez logowania się w panelu klienta jest zeskanowanie QR-kodu ze zlecenia. Po zeskanowaniu link doprowadzi Cie do strony z informacją o naprawie. Trzecia możliwość to kontakt z serwisem poprzez mail, telefon, facebook’a.