Jak wysłać urządznie do serwisu?

W E-masters rozumiemy, jak cenny jest Twój czas. Dlatego oferujemy profesjonalną usługę naprawy wysyłkowej, dzięki której nie musisz opuszczać domu, aby naprawić swój sprzęt.

Wystarczy, że wyślesz nam uszkodzone urządzenie kurierem lub przez paczkomat, a my zajmiemy się resztą.

Jak skorzystać z naszej usługi naprawy wysyłkowej?

  1. Przygotuj urządzenie do wysyłki: Zapakuj swoje urządzenie w oryginalne lub zastępcze pudełko. Do paczki dołącz kartkę z opisem usterki, swoje dane kontaktowe oraz wybraną metodę zwrotu i sposób płatności.

  2. Wyślij urządzenie: Możesz zdecydować się na samodzielne nadanie paczki kurierem lub przez paczkomat. W przypadku wyboru kuriera, możesz zamówić go bezpośrednio lub skontaktować się z nami, a my załatwimy wszystkie formalności.

  3. Panel Klienta: Dla szybszej i wygodniejszej obsługi, zalecamy zarejestrowanie się w Panelu Klienta na naszej stronie. Dzięki temu błyskawicznie dodasz nowe zlecenie, sprawdzisz status naprawy i otrzymasz wszystkie potrzebne informacje.

Twoje urządzenie zostanie naprawione przez naszych specjalistów, korzystając z wysokiej jakości części, a po naprawie zostanie bezpiecznie do Ciebie odesłane.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wymienić zbitą szybkę w telefonie, naprawić laptopa czy tablet, E-masters jest tu, aby pomóc.

Zapewniamy szybką i skuteczną naprawę zazwyczaj w 2-3 dni robocze.

W jaki sposób zamówić kuriera?

Możesz samodzielnie zamówić kuriera i nadać przesyłkę pod wskazany poniżej adres do wysyłki.

Jeśli jednak nie chcesz robić tego na własną rękę, zadzwoń lub napisz do nas przez e-mail (serwis@e-masters.pl), SMS lub Facebook. Numer telefonu: 504 673 737.

Wtedy to my skontaktujemy się z wybraną firmą przewozową i załatwimy wszelkie formalności.

Kurier przyjedzie odebrać Twoją paczkę, a następnie dostarczy ją nam, bezpośrednio do serwisu.

 

Jak wysłać paczkę paczkomatem?

Jeśli zdecydujesz się na nadanie przesyłki za pośrednictwem paczkomatu, nie musisz drukować listu przewozowego.

Wystarczy, że spakujesz urządzenie i napiszesz numer przesyłki na opakowaniu.

Jedyne, czego potrzebujesz to oryginalne lub zastępcze pudełko oraz długopis, lub marker.

 

  • Wysyłka kurierem

E-masters

ul. Głogowska 165

60-126 Poznań

numer telefonu: 724 655 765

serwis@e-masters.pl

  • Wysyłka paczkomatem inPost

Paczkomat POZ128M, ul. Bosa 18

60-125 Poznań

Jarosław Moraczewski,

numer telefonu: 724 655 765

serwis@e-masters.pl

  • Wysyłka paczkopunkt inPost

PaczkoPunkt POP-POZ213, ul. Głogowska 165

60-125 Poznań

Jarosław Moraczewski,

numer telefonu: 724 655 765

serwis@e-masters.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej polityce prywatności w zakładce regulamin.