Kontakt
E-masters – naprawa laptopów i telefonów Poznań
(przy przystanku tramwajowym Sielska)
02
Godziny otwarcia:
Pon-Pt 10-18
03
Phone
04
e-mail: serwis@e-masters.pl
e-mail: jartel.serwis@gmail.com
Twoja opinia jest dla nas ważna!
Pomóż nam ulepszyć nasze usługi, wypełniając krótką ankietę zadowolenia. Twoje zdanie pozwala nam lepiej dostosować ofertę do Twoich potrzeb i podnieść jakość obsługi.
👉 Wypełnienie ankiety zajmie Ci mniej niż 2 minuty!
FAQ
Najczęściej zadawane pytania.
Oczywiście. Urządzenie może być do nas przesłane pocztą czy kurierem. Paczkę możesz przesłać na własną rękę lub kurier może być zamówiony przez nas. Koszt przesyłki to 20-25zł brutto w jedną stronę.
Pamiętaj aby dokładnie zabezpieczyć urządzenie aby nie uległo uszkodzeniu w transporcie! Więcej w zakładce Wysyłka.
Jeśli urządzenie jest odbierane osobiście, można zapłacić gotówka, kartą płatniczą, blikiem. W przypadku gdy urządzenie jest wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej opłata jest pobierana przez kuriera przy odbiorze przesyłki.
Gwarancja na wykonaną usługę jest udzielana na okres 3 miesięcy od dnia odbioru urządzenia.
Domyślnie nie usuwamy danych, chyba że naprawa urządzenia tego wymaga.
Jesteśmy legalnie działającą firmą i na każdą usługę wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT.
W zależności od obłożenia serwisy naprawy wykonujemy zazwyczaj w ciągu dwóch-trzech dni roboczych. Istnieje możliwość umówienia się na konkretny termin, wówczas naprawa trwa zazwyczaj kilka godz w zależności od stopnia skomplikowania naprawy.
Jeśli masz konto na naszym Panelu klienta możesz sprawdzić status naprawy przez Internet logując się na swoim koncie. Drugą możliwością, bez logowania się w panelu klienta jest zeskanowanie QR-kodu ze zlecenia. Po zeskanowaniu link doprowadzi Cie do strony z informacją o naprawie. Trzecia możliwość to kontakt z serwisem poprzez mail, telefon, facebook’a.