Instrukcja panelu klienta

Jeśli to Twoja pierwsza wizyta lub nie posiadasz konta klienta zapraszamy do rejestracji w naszym systemie do obsługi zleceń. Rejestracja własnego konta umożliwi Ci komunikację z serwisem. Będziesz mógł samodzielnie zgłaszać naprawy oraz problemy. W celu rejestracji kliknij w link rejestracja klienta, pojawi się nowa strona(widoczna na poniższym obrazku) na której kliknij przycisk „Zarejestruj się teraz”.

Wybierz typ klienta, wypełnij wymagane pola takie jak imię, nazwisko, adres email,numer telefonu oraz adres. Na podstawie wpisanych danych system zaproponuje login, który możesz użyć do rejestracji, lub możesz wpisać własny. Wpisz silne hasło oraz zaakceptuj zgody, a następnie kliknij przycisk „Utwórz klienta”. Jeśli formularz został poprawnie wypełniony konto zostało utworzone. Na podany podczas rejestracji adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym konto. Po kliknięciu w link zostanie otwarta nowa strona i konto zostanie aktywowane. Teraz możesz się zalogować

 

Po zalogowaniu pokaże się okienko:

W tym momencie konto jest gotowe, aby dodać nowe zlecenie naprawy, wystarczy kliknąć „Dodaj naprawę”.

 


 

Poniższa grafika przedstawia widok karty dodawania nowej naprawy :

Podczas dodawania zlecenia uzupełnij wymagane pola.

 „Typ przedmiotu naprawy” z listy wybierz urządzenie, które chcesz oddać do naprawy.

W kolejnym kroku podaj markę oraz model urządzenia. Jeśli to możliwe wpisz numer seryjny sprzętu.

Następnym wymaganym polem jest „Opis problemu”, napisz w nim z jaką  usterką boryka się Twoje urządzenie, w jakich sytuacjach problem występuje, z jaką częstotliwością, itp.. Im większa ilość informacji tym łatwiej będzie nam zdiagnozować usterkę.

Kolejnym ważnym punktem jest sposób dostarczenia i odbioru urządzenia. Zaznacz czy dostarczysz nam przedmiot naprawy osobiście czy za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli wysyłasz paczkę pamiętaj o starannym zabezpieczeniu zawartości paczki na czas transportu, aby nie pojawiły się dodatkowe usterki w urządzeniu).

Musisz również wybrać w jaki sposób chcesz odebrać sprzęt z serwisu. Do wyboru jest odbiór osobisty lub wysyłka na Twój adres. W przypadku wyboru opcji wysyłki na adres klienta automatycznie zostanie przypisany adres podany podczas rejestracji użytkownika. Jeśli chcesz abyśmy wysłali na inny adres zaznacz opcje inny adres i wpisz w pole „Dodatkowe informacje dotyczące odbioru” adres, na który mamy wysłać paczkę z urządzeniem.

Pole „Kod blokady” musi być uzupełnione. Jeśli sprzęt jest zabezpieczony hasłem prosimy o wpisanie hasła lub kodu w tą rubrykę. W przypadku kiedy urządzenie, nie jest zabezpieczone hasłem wpisz słowo BRAK. O ile z blokadami alfanumerycznymi nie ma problemu z wpisaniem, to ze wzorkami może być problem. Wpisz kolejno numery kropek, które trzeba połączyć zgodnie z oznaczeniami na rysunku.

Dodatkowo możesz dodać pliki graficzne oraz podać planowaną datę dostarczenia urządzenia do naprawy. Jeżeli masz więcej urządzeń lub oddajesz sprzęt do naprawy wraz z akcesoriami wciśnij przycisk „Załącz dodatkowe elementy naprawy”. Jest to miejsce gdzie możesz to zanotować.

Po uzupełnieniu formularza pora kliknąć „Utwórz naprawę”. W lewym górnym rogu umieszczony jest numer naprawy, w przypadku kontaktu prosimy o podanie tego numeru co pozwoli nam szybciej udzielić informacje na temat  danego serwisu. Wydrukuj zlecenie w następujący sposób: Nie klikaj w przycisk drukuj ze względu na to, że każda przeglądarka ma różne ustawienia wydruku. Kliknij w trójkącik obok przycisku drukuj i wybierz opcje „Podgląd PDF” lub „Pobierz PDF” i  z tego formatu wydrukuj zlecenie naprawy.

 

 

Zlecenie naprawy złożone jest z dwóch części oddzielonych ciągłą linią. Górna część jest dla Ciebie, a dolną część podpisz w miejscu „Właściciel sprzętu”, dołącz do naprawianego sprzętu i dostarcz do nas. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.