Panel klienta

Przez panel klienta możesz dodać nowe zlecenie, sprawdzić status naprawy,
wynik diagnozy, bądź wyrazić zgodę na wycenę naprawy. Generując i
drukując zlecenie w domu przyspieszasz przyjęcie urządzenia do serwisu.
Sprzęt do naprawy możesz wysłać kurierem lub paczkomatem, co w aktualnej

sytuacji światowej związanej z epidemią jest najbezpieczniejszą drogą.
   

Jak dodać zlecenie

Dodaj zlecenie w kilku prostych krokach.

Dodawanie zlecanie serwis telefonów

Logowanie

Zaloguj się podając swój login i hasło lub utwórz nowe konto.

Utwórz naprawę

Utwórz naprawę

Wybierz typ urządzenia, markę, model i numer seryjny

Wybierz sposób dostawy

Wybierz sposób dostawy

Sprzęt możesz dostarczyć osobiście lub wysyłkowo korzystając z kuriera lub paczkomatu.

Opisz jaki masz problem z urządzeniem.

Opis usterki

Opisz jaki masz problem z urządzeniem.

Dodaj plik

Dodaj plik

Opcjonalnie możesz dodać plik ukazujący usterkę.

Dodaj naprawe

Dodaj naprawę

To już koniec tworzenia zlecenia. Teraz tylko dostarcz w wygodny dla siebie sposób urządzenie do naszego serwisu.

Masz problem z założeniem konta lub dodaniem zlecenia?

Przeczytaj instrukcję rejestracji konta i dodawania zlecenia  lub skontaktuj się z nami z chęcią pomożemy i odpowiemy na Twoje pytania.

Scroll to Top