Panel klienta
Przez panel klienta możesz dodać nowe zlecenie, sprawdzić status naprawy,
wynik diagnozy, bądź wyrazić zgodę na wycenę naprawy. Generując i
drukując zlecenie w domu przyspieszasz przyjęcie urządzenia do serwisu.
Sprzęt do naprawy możesz wysłać kurierem lub paczkomatem, co w aktualnej
sytuacji światowej związanej z epidemią jest najbezpieczniejszą drogą.
Jak dodać zlecenie
Dodaj zlecenie w kilku prostych krokach.

Utwórz naprawę
Wybierz typ urządzenia, markę, model i numer seryjny

Wybierz sposób dostawy
Sprzęt możesz dostarczyć osobiście lub wysyłkowo korzystając z kuriera lub paczkomatu.

Opis usterki
Opisz jaki masz problem z urządzeniem.

Dodaj plik
Opcjonalnie możesz dodać plik ukazujący usterkę.

Dodaj naprawę
To już koniec tworzenia zlecenia. Teraz tylko dostarcz w wygodny dla siebie sposób urządzenie do naszego serwisu.
Masz problem z założeniem konta lub dodaniem zlecenia?
Przeczytaj instrukcję rejestracji konta i dodawania zlecenia lub skontaktuj się z nami z chęcią pomożemy i odpowiemy na Twoje pytania.