Aktualności

laptop

Serwis E-masters wraca do standardowych godzin otwarcia.

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach  10:00 - 18:00. 


My też toczymy walkę z wirusem!!!


W celu zminimalizowania ryzyka zarażenia się koronowirusem wdrożyliśmy nowe procedury w punkcie obsługi klienta oraz w serwisie. Duży nacisk kładziemy na dezynfekcję lady, klamek oraz powierzchni, na których może utrzymywać się wirus. Regularnie ozonujemy pomieszczenia. Przyjmowany sprzęt jest dezynfekowany środkami na bazie alkoholu, nie szkodliwymi dla samych urządzeń. Ograniczyliśmy maksymalną liczbę klientów przebywających w sali obsługowej do dwóch osób. Chcemy dbać o swoje i Twoje zdrowie, abyś czuł się u nas bezpieczne.
 

Masz problem ze swoim laptopem lub telefonem?  
Wiemy jak bardzo w okresie epidemii potrzebny jest sprawny laptop, smartfon czy komputer. Bez sprawnego urządzenia nie jesteśmy w stanie pracować zdalnie, a uczniowie są pozbawieni środka łączności ze szkołami i nauczycielami. Pracujemy dla Was, abyście mieli możliwość naprawy swoich urządzeń i mogli w pełni wypełniać swoje obowiązki służbowe czy edukacyjne. Dostarcz do nas urządzenie, a my naprawimy je w możliwie najszybszym terminie. Zachęcamy również do skorzystania z wysyłkowej formy dostarczenia sprzętu do naprawy. Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowe lub dodaj zlecenie przez Panel klienta. Jeśli masz problem lub nie wiesz jak nadać paczkę kurierem z chęcią pomożemy, wystarczy się z Nami skontaktować.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.